اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۵۹۷

همه ملی پوشان باید تابع فدراسیون باشند

همه ملی پوشان باید تابع فدراسیون باشند
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: یک ریال هم از بودجه‌مان برای میزبانی قهرمانی آسیا هزینه نمی‌کنیم، بلکه به دنبال درآمدزایی هم هستیم.
۱۶:۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

مجید کیهانی در گفت‌وگویی در مورد کارهای صورت گرفته برای میزبانی مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: به سرعت پیش می‌رویم و وسایل مورد نیاز را خریداری کرده‌ایم. دو دستگاه فتوفینیش از بلژیک خریداری کرده‌ایم و سایر تجهیزات نیز از چین خواهد آمد. اسپانسر چینی ما تمام لوازم مورد نیاز ما را تهی می‌کند و به زودی وارد کشور خواهد شد. این شرکت تجهیزات المپیک ریو را نیز متقبل شده بود.

وی در مورد مورد اینکه آیا بودجه‌ای هم از وزارت ورزش خواهید گرفت یا خیر، گفت: وزارت ورزش برای این نوع مسابقات تعریف بودجه ندارد. نه تنها از بودجه خودمان هزینه نمی‌کنیم بلکه می‌خواهیم از طریق این مسابقات درآمدزایی هم داشته باشیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد حضور تیم‌ها گفت: تا یک ماه قبل از آغاز مسابقات تیم‌ها فرصت ثبت نام دارند و آنطور که اعلام شده قطری‌ها با تیم کامل حضور پیدا می‌کنند و عیسی برشیم برترین دوومیدانی کار جهان هم همراه این تیم خواهد بود. ما هم می‌خواهیم با نفرات کامل در خانه شرکت کنیم و مدال‌های خوبی را کسب کنیم.

کیهانی در مورد اردوهای ملی پوشان گفت: برای همه ملی پوشان برنامه ریزی داشته‌ایم و همه باید تابع برنامه‌های فدراسیون باشند. برخی از بچه‌ها در کیش هستند و تفتیان هم در فرانسه مشغول تمرین است.

وی در مورد مربی احسان حدادی گفت: مک ویلکینز قرار است تا آخر ژانویه به ایران بیاید تا مذاکرات نهایی را انجام دهیم. ما هیچ مشکلی برای جذب وی نداریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه وضعیت صمیمی چگونه خواهد بود، گفت: با یک مربی روسی برای محمد صمیمی و بهنام شیری به توافق رسیده‌ایم و این دو پرتاب کننده ما با این مربی کار خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 12 تا 14 بهمن در تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین